Czym jest sesja indywidualna JOGI / ZDROWE PLECY i czemu służy ?

Jest to indywidualnie dopasowany zestaw ćwiczeń do danej osoby i jej dolegliwości. Najczęściej odbywa się pod opieką nauczyciela jogi, fizjoterapeuty lub trenera personalnego. W czasie sesji wykorzystujemy terapeutyczne elementy jogi,  czasem także kinezyterapii, pilates, ćwiczeń z elementami stabilizacji kręgosłupa, czy elementów treningu wytrzymałościowego i siłowego. Wszystko zależy od oczekiwań i potrzeb Klienta. W trakcie spotkania stosuje się ćwiczenia ukierunkowane głównie na kręgosłup i stawy obwodowe. Brane są pod uwagę także inne jednostki chorobowe np.: nadciśnienie tętnicze, problemy z nerkami, cukrzyca itd. Zazwyczaj Klient zapomina w jaki sposób ma poprawnie wykonywać ćwiczenia, nie dysponuje odpowiednim sprzętem i miejscem w domu, spada też motywacja do kontynuowania ćwiczeń. Zastosowanie treningu indywidualnego zmniejsza ryzyko nieprawidłowego wykonywania ćwiczeń oraz daje możliwość wykorzystywania wszelkich pomocy do treningu potrzebnych (wałki, drabinki, piłki, dyski sensomotoryczne, krzesła, klocki etc.)

Sesja indywidualna to trening dosłownie „szyty na miarę”, całkowicie spersonalizowany i dostosowany do możliwości Klienta.  Doskonała także jako forma profilaktycznej fizjoterapii, rekomendowana osobom z przewlekłymi dolegliwościami kręgosłupa, a także osobom pracującym w wymuszonych statycznych pozycjach ciała. 

Jeśli nie lubisz ćwiczyć w dużej grupie, chcesz, by instruktor skupił się na Tobie i Twoich dolegliwościach zdecydowanie trening profesjonalny jest dla Ciebie.

Mariola Lesińska

 

Zawodowo jestem właścicielką i menadżerem klubu Lipowa Sport & Health, dyplomowaną instruktorką rekreacji
ruchowej i masażystką. Jestem absolwentką warszawskiej Akademii Wychowania Fizycznego. Przygodę ze sportem zaczęłam jako dziecko, w wieku 8 lat dostałam się do Zespołu Dziecięcego Gawęda i to dzięki Gawędzie zasmakowałam tańca i śpiewu na scenie. Pod koniec szkoły podstawowej, w ostatniej klasie, zakochałam się w tańcu towarzyskim, przez 4 lata zgłębiałam m.in.: precyzję wykończenia ruchu, tajniki ustawienia stopy, wydłużenia palców, doświadczyłam zmysłowej rumby i elegancji walca. Na studiach dostałam się do Zespołu Tańca Ludowego AWF Warszawa. Miałam przyjemność koncertować w kraju i zagranicą.  Na AWF-ie skończyłam specjalizację fitness, która wtedy trwała 2 lata. Początkowo niezwykłą pasja darzyłam formy taneczne oraz wzmacniające aż w końcu dojrzałam do form body & mind i po dziś dzień te formy ruchu prowadzę.

Specjalizuję się w prozdrowotnych zajęciach fitness m.in.w: Zdrowym Kręgosłupie, Stretchingu, Fit Ball. Jestem instruktorką Matwork Pilates. Naukę pilates pobierałam u australijskiej prezenterki i szkoleniowca Bogny Janik- Forbes pracującej wg metody Michaela Kinga z Pilates Institute w Londynie.
Swoje kwalifikacje podniosłam także na studiach w Wyższej Szkole Sportu w Kolonii, gdzie w 2006 roku ukończyłam specjalizację fitness. Nieustannie podnoszę swój warsztat instruktorski uczestnicząc w konwencjach i szkoleniach.

Posiadam dyplom OM Joga Teacher. Wiem, że joga znalazła się w moim życiu z jakiegoś powodu (jak wszystko inne czego doświadczyłam i co mnie w życiu spotkało). Joga daje harmonię, spokój, wyciszenie. Nie dyskryminuje z powodu ograniczeń w ciele. Daje poczucie przestrzeni. Jest dla każdego. Może to dlatego właśnie po urodzeniu córeczki Mai, kiedy ciało fizyczne było bardzo słabe, a psychika nie nadążała za tym co się działo w moim życiu, świadomie wybrałam ścieżkę jogi i pragnę na niej pozostać.

Wiedzę i umiejętności zawdzięczam swoim nauczycielom a przede wszystkim Bognie Janik Forbes (pilates) oraz Agacie Biernat i Henrykowi Liśkiewiczowi (joga).

Zapraszam na:

  • jogę kręgosłupa
  • pilates
  • formę w ciąży

Regulamin

REGULAMIN ZAJĘĆ W LIPOWA SPORT & HEALTH

PRZEBIEG ZAJĘĆ ORAZ BEZPIECZEŃSTWO NA SALI

 

  • Zajęcia trwają od 45 do 90 min.
  • Na zajęcia zabieramy mały ręcznik.
  • W zajęciach mogą brać udział tylko osoby nie mające przeciwwskazań do treningu fizycznego. Ciąża oraz wszelkie dolegliwości zdrowotne, w szczególności: dyskopatia, zwyrodnienia kręgosłupa, choroby serca,choroby oczu, stany zapalne, wysokie ciśnienie, niedawno przebyte operacje, kontuzje, urazy i inne dolegliwości uczestnik zajęć zobowiązuje się na bieżąco zgłaszać prowadzącemu przed zajęciami.
  • Podczas zajęć miej wygodny, niekrępujący ruchów strój. Ćwiczymy bez obuwiana zajęciach prozdrowotnych, a na zajęciach fitness w sportowym obuwie, najlepiej z białą podeszwą.
  • Osoby niepełnoletnie mogą ćwiczyć jedynie pod opieką opiekuna, na jego odpowiedzialność.
  • Jeśli masz problemy zdrowotne, przed przystąpieniem do ćwiczeń skonsultuj się z lekarzem lub specjalistą.
  • W zajęciach oferowanych przez Lipowa Sport & Health bierzesz udział na własną odpowiedzialność.
  • Jeśli jesteś pierwszy raz na tego typu zajęciach, poinformuj o tym instruktora.
  • Nie zaleca się jeść 2h – 3h przed zajęciami.
  • Ze względu na bezpieczeństwo, organizację zajęć oraz komfort pozostałych ćwiczących, nie zalecamy abyś dołączał/a do grupy 15 minut po rozpoczęciu zajęć lub opuszczał je przed jej zakończeniem.
  • Jeśli wychodzisz z zajęć poinformuj instruktora dlaczego opuszczasz salę.
  • Możesz korzystać ze sprzętu dostępnego na sali. Posługuj się nim zgodnie z zaleceniami instruktora i zawsze odłóż sprzęt na swoje miejsce.
  •  

 

KARNET

Karnety wystawione są imiennie tylko na jedną osobę.

Wykupione karnety nie podlegają zwrotowi. Lipowa Sport & Health nie zwraca pieniędzy za niewykorzystane zajęcia/karnety.

ODRABIANIE ZAJĘĆ

Klub nie przedłuża karnetu o niewykorzystane zajęcia.
Z uwagi na komfort uczestniczek i kameralne grupy odrabianie zajęć jest możliwe tylko do końca ważności karnetu. *

PROMOCJE

Szczegóły wkrótce!

Honorujemy kartę Fit Profit, Multisport Benefit Systems PLUS oraz OK System bez dopłat.

Dziękuję za stosowanie się do Regulaminu.

Mariola Lesińska